woensdag 4 mei 2011

Ik zoek: Grote garage/loods/atelier/magazijn

Ik zoek: Grote garage/loods/atelier/magazijn Beste Kapaza-gebruiker,Ik ben (dringend) op zoek naar een grote garage, loods, atelier of magazijn voor het plaatsen van 2 oldtimers, 1 aanhangwagen en nog wat kleine spullen, en dit bij voorkeur in de onmiddelijke omgeving van Heusden, Merelbeke, Melle, ZwijnaardeDeze ruimte wil ik grotendeels gebruiken voor het stallen, onderhouden en repareren van de auto's.De ideale ruimte voor mij is voorzien van verlichting, electriciteit en water en heeft een grootte tot max. 100m².Bent u in het bezit van een ruimte die u niet gebruikt én die u wil verhuren contacteer me dan aub.Huurprijs overeen te komen naargelang de grootte, nutsvoorzieningen en locatie. Mvg.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten